I laugh myself to sleep


 

"Sometimes I get so weird, I even freak myself out"


Jag måste ner till tvättstuga nu snart. Jag är så trött, hungrig, kall och trött. Men nästan alla mina kläder är skitiga så jag behöver verkligen tvätta.
Jobb i morgon igen. Sen ledig en dag för att sen jobba hela helgen igen. tröttsamt som fan. men pengar blir det iallafall. Novemberlönen kommer bli riktigt maffig, faktiskt. Mycket extra från tidningarna och nu från detta nya jobbet också. De vill dessutom förlänga tiden till 22.00 och inte 21.30. Så jag kommer jobba en halvtimme längre varje gång. Trodde att jag kanske kunde ta en dag ledigt då. För jag kommer ju upp i mina timmar ändå. Men det verkade ganska omöjligt. Massa strul ifall jag skulle ge bort den dagen. Men som sagt, det ger pengar. 
pengar till Oslokryssningen ska tas från novemberlönen och en del julklappar ska inskaffas.  Längtar..

 Ahhh...nu ska jag rusa ner. för snart börjar något på TV som ja vill se och jag vill hinna fixa tvätten och göra några mackor innan det börjar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0