HATA REKLAM



Fortf sjuk.

Snart medium på TV och jar har inte ätit än. Innan var ja hungrig men nu är jag bara törstig. Min julmust är slut. men jag har hela bilen full med cola till pappa så ja kanske smyger ner dit och hämtar upp en flaska till. Får köpa någon extra till honom. Får se om jag orkar klä på mig alls idag.  Vill ha vitlök idag med. Får se om ja kan äta massa vitlök  men undvika att äta samma sak som ja åt igår. Det är nog godiset som gjort att jag inte är hungrig.
Damn godiset!

Nu börjar Medium och jag ska se på det.

jaha, innan jag ens fattat att det börjar så blev det reklam. Helt jävla cp är det!!!!
Ja, jag hinner iallafall gå och hämta ett glas oboy innan e börjar igen. Skulle hunnit åka till affären för att köpa de t.o.m.. Åhh...Jag blir så trött!
Ifall jag skulle betalat TV licens så skulle jag ha tv4 ombudsmannen på snabbdial på telefonen så jag kunde ringa och klaga i varje reklampaus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0