"Gud välsigna dig"


Jag har haft en toppendag idag med. Vaknade av att de plingade på dörren. PANIK! rycker åt mig mina mjuisar oh springer till dörren. Ser inte vem det är men öppnar ändå. Sara och Eve. De va i närheten och beslöt sig för att titta in. Jag låg och sov, men klockan va mycket så de va dax att vakna. Efter de åkt tittade jag på en film som gick på TV men jag missade sista halvtimmen för ja va tvungen att köra och handla innan affärena stängde. Köpte massa gott. Träffade på en kompis mamma som behövde skjuss hem så ja körde hem henne. Och precis när ja skulle köra iväg så sa hon: "Gud välsigna dig."
Så jag har blivit välsignad idag också.'

Nu har jag käkat också och filmen jag planerat att se börjar nu.
Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0