Grattis Jocke


Var och grattade Jocke idag. han fyller år imorgon men jag jobbar då så jag var där idag. Har varit hos honom på hans födelsedag varje år sen vi blev kompisar. Flyttat hade han också så det var ju dax att sticka dit och hälsa på. Gav honom kaktusar, får se om han kan ta dö på dom. Och tårta, men hans föräldrar kom med tårta de med så han sparde nog min.  Han sa att han inte skulle bjuda på tårta så jag tänkte rädda dagen,men nääää.
Trevligt att träffa honom iallafall. Det var länge sen.

Hittade mitt körkort tillsammans med mitt bankkort i bilen efter många timmars ångest. Visste att de förmodligen låg någonstans men var???
Ångest som fan när man inte hittar sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0