foto-stress

Övertrötts babbel

Missade lite att det var den 12 nov redan på måndag. ska ju skicka in bilder för framkallning innan dess. Stress. har iallafall tittat igenom datan lite. och alla skivor med bilder jag har sen innan. En del bra, en del mindre bra. Ska redigera vissa lite. Gör det i morgon. Ska framkalla en del bilder på Svampen. Hittade några som va bra bland alla fest bilder. Får för mig att jag har bilder på mammas data också. Eller jag hoppas verkligen det iallafall. För det fattas verkligen mycket bilder. jag vet att många försvann när pappa formatera sin data utan förvarning, men jag kan väl inte ha haft alla där?? Har lite ångest faktiskt. För jag hade riktigt mycket bilder. Ska kolla upp det i morgon. Ska till pappa och gratta honom lite och sen får jag ju ta en sväng om mamma för att kolla upp de. Hon har också en del bilder hon vill ha framkallat. Så jag har tömt alla mina minneskort så jag kan få in många många bilder. Utifall att jag hittar massa.
Lite tråkigt att jag inte hunnit ta foton på Eve och sara. Tog massa fins på midsommar förra året men de försvann nog när pappa formaterade. Har lagt ut en del på Lunar (ja, jag har inte tagit bort den) men jag vet inte hur fan jag kan ta de där ifrån. De är skyddade på något cp sätt. Får tänka på det i morgon för nu är jag så trött att jag inte längre vet vad jag håller på med.
massa bilder på pucko blev det iallafall. Kanske ska ta bort några. Så mycket foton behöver man INTE. Får se i morgon. Ska inte glömma kameran, Ska ta foto på mamma och pappa. har inga nya bilder på de som är bra.


har snackat med en mycket trevlig person på msn i några timmar nu, men nu har han gått och lagt sig. trevligt med lite snack om allt och inget. Mer och mindre viktigt. Emilia va också online ett tag men hon la sig "tidigt". Hon var lite sjuk.

Nu ska jag sätta på en tråkig film som jag kan somna till, blanda mig lite oboy och sen bara försöka somna. Sova i några timmar. Ska vara hos pappa vid 17 så jag ska ställa klockan på 16. eller 15.30..skit, hinner knappt sova nu ju. Ahhh...Sen nästa vecka blir det jobb fan hela tiden. är bara ledig på onsdagen. Ska be mamma köra tidningarna lite för mig. kanske natt till onsdag och natt till torsdag så får jag lite semester där mitt i. Tjänar ju mer nu så jag har råd att ta lite extra ledigt. Då kan jag sova hela dygnet.=) Härligt. Känner redan nu att jag ser fram emot det så det ska jag nog göra. för 6 av 7 dagar dubbelt jobb är nog kanske lite för mycket för lata mig. Tur att de inte är så alla veckor. Då hade jag inte orkat det.

men nu måste jag ge upp. samla ihopa allt som jag ska ha med till pappa i morgon så jag inte glömmer något. Det skulle vara bul..

oboyen väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0