PANIK

Min bil ville inte starta när jag skulle till jobbet innan idag. PANIK!!! Mamma kom och hjälpte mig, men de räckte inte med att använda startkablar utan vi fick försöka starta den genom att mamma bogserade min bil och i farten så skulle jag starta den.Och då kom den igång. Sen körde jag en runda och stängde av den och då stratade den igen. Sen kunde jag köra till jobbet. 30 min försenad, men jag hann med allting som jag skulle. Mina kollegor hade tagit alla nycklar till mig så de va bara att sticka ut direkt. Väldigt bra väldigt bra.

Nu är jag hemma och jag ska plocka undan i köket så jag kan få plats med min micro. Vet inte hur allt ska få plats bara. Dessutom har jag bara ett uttag så ja måste förmodligen köpa extra sladdar och så. Men det löser sig.  Sov med mina nya fina sängkläder. de är styva, inte mjuka alls, men efter typ 1000000 tvättar är nog de också mjuka. Men det gick bra att sova i och de är vääääldigt snygga.  Lilla Pucko ligger i mitt knä nu och sover nästan. Han är så söt. Nu tittar han upp på mig.
Ska till pappa och fira jul lite med honom. Får bli en snabbis. Har massa andra saker som jag måste göra också. Typ tvätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0