Nya kläder

Idag var jag iväg för att handla kläder tills helgen.För några veckor sen var jag och mamma iväg för att tittade på kläder och då hittade jag den sötaste lilla klänning som jag älskade direkt. men den jag testade var egentligen för liten och de fanns inte större i den affären. Och nu när vi skulle iväg så hade jag bara den på huvudet. Finns den kvar???? Denna gången åkte vi till malmö och inte lund som sist. Först blev det triangeln, men jag kunde inte släppa den klänningen så vi va tvungna att åka till Indiska direkt för att se om den var kvar och det var den!!!!
Det fanns t.o.m i större storlek så nu passar den perfekt. Den är så söt. Den gör att mina bröst ser ut som en stor rosett. HAHA, Lite svårt att förklara, får kanske ta en bild sen när jag har laddade batterier i kameran.
Sen köpte jag stor också. Hittade precis sånna som jag ville ha i vinter och sen köpte jag ett annat par som egentligen kanske inte passar för vinter. och sen htade jag ett par ganska fula men som ändå skrek MOA om. De var också typ sånna sommarskor men de va döskallar på. Egentligen är jag lite emot döskalle saker, bara för att det är så jävla populärt nu. Men jag kunde inte låta bli dom. Vet inte riktigt när jag ska använda dom men det var 3 betala för 2. Så va fan?
Jag köpte strumpor också för mamma mobbade mig jätte mycket för jag hade fula älgstrumpor.Och dessutom så behövde jag helsvarta strumpor. Men jag blev jätte nöjd med mina köp och nu sitter jag i sängen med min nya gråa klänning, mina nya döskalleskor och mina nya svarta strumpor. Och det är så mysigt. men nu måste jag ta av mig detta innan jag har använt den så mycket att jag måste tvätta den innan fredag.

Jag kommer vara så het i baren på båten..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0