Julstressigt

Känner mig en aning stressad. Julstressad. Visst, en del julklappar e köpta och inslagna. Både mammas och pappas "stora" julklapp är klar. Men jag ska köpa lite små saker också. Mamma är lätt att köpa till. Jag vet precis vad jag ska kolla efter. Men till pappa har ja noll koll. Jag har köpt en datamus til honom. En trådlös, för hans är sönder. (min med) Men sen vet ja inte vad ja mer kan köpa till honom. Vill komma på den ultimala pappa julklappen, men den finns nog inte. Vissa år har han önskat sig verktyg eller någon maskin och då har jag och min lillebror kunnat lägga ihop för att köpa den. Men detta året har han inte önskat sig någonting, skit bull. Min lillebror kommer förmodligen få kläder, om ja hittar något som kanske kan passa honom. han har inte heller typ önskat sig något. Bara saker som ja inte förstår eller vet vad det är. Så det är också tråkigt som fan.
Har inte heller någon aning om vad ja ska köpa till Eve och Sara Jag ska ut på lördag och köpa resten av ALLA mina julklappar. Slå in de för sen på söndag ska jag och allt annat hem till mamma (pucko med). Sen ska jag hem och sova hemma innan jag dagen efter ska in och jobba (på julafton). Och när jag slutar där ska jag köra till mamma för att försöka fira lite jul. Men den 25, juldagen så är jag helt ledig. Jo, natt till julafton ska jag köra ut tidningar också..=) Det blir full fart.. Hoppas pengarna är värda allt.

Kanske inte så konstigt att jag känner mig lite julstressad.
Ska göra några julkort också. Hemma gjorda..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0