avklippt =(

men va fan?  Jag har inte ens börjat men nu har jag rast för att titta på sex and the city.

Vet ni vad jag gjorde igår? nä, förmodligen inte.
jag klippte mig. jätte mycket. typ 15 cm Det var så slitet och även om de va långt så det var dax att klippa det.
Men jag tyckte att det var lite för mycket som jag klippte och nu hatar jag mig själv för att jag klippte det. Även om det verkligen behövdes. Det är fortf långt och Eve såg igen skillnad men jag märker det. =(
Men mina toppar slutar på nästan samma ställe. Det värsta är att mitt hår blir så jävla lockigt ju kortare hår jag har. Och när det regnar lite sådär smått som det gjort hela dagen idag så lockar det sig mycket mer så jag ser fan ut som en blöt pudel typ..

Ahh.. jag är arg för att jag klippte mig.. Och nu är sex and the city slut så nu måste jag börja städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0