Sjunde Himlen


Kom hem nyss, har varit iväg med Mona, Stålis mamma. Körde henne till Pema och sen var vi och handlade. Efter ja lämnat av henne så åkte ja först till Netto och köpte de där hyllorna som ja har tänkt på att köpa länge och nu äntligen har ja köpt dom.  Sen åkte ja till ICA, de säljde ut massa läsk så ja köpte massa läsk, både till mig och till min pappa. Inne på ICA så köpte jag en scrapbooking tidning också, trodde att den kostade typ 35 för det enda priset ja såg var typ 3.5 euro så ja tänkte att då kostade den väl runt 35 kronor, men nääää. 85kr kostade den där jävla tidningen. Dessutom var den på engelska. Helt meningslöst! Fatta inte att ja missade det i butiken, men ja var lite trött. 
Ska snart börja min mycket välbehövda städning, efter sjunde himlen och one tree hill. Humm..då är klockan typ halv 6. Lite sent, kanske får städa lite under tiden ja tittar. Lite. Kanske.

Det ska bli så skönt att vara ledig i helgen. Ska kanske in till Eslöv på lördag. Men annars ska ja bara ta de väldigt lugnt, kanske läsa min nya bok som ja köpte på tradera för en vecka sen.
Oooooh... mysigt värre!

Nu börjar sjunde himlen, det är ju så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0