Måne

jaaa... då  har man kommit hem nu. Som lite för länge men snabbt körde ja hem till pappa, han tog ut sterion. Den nya ja hade tänkt att köpa hade inte kommit så de blev ingen ny idag.  sen körde jag och plockade upp mamma och vi körde in till lund. Först till SIBA och sen till ÖB. skulle köpa klös sak till pucko men de fanns ingen där som ja ville ha så vi körde till Rusta istället och där köpte jag en lång "leopard-korv" ty´p. till Pucko, som han kan gå in i . Den ser ut som sånna man hade när man var liten som man kröp runt i. ja, sån köpte ja iallafall och Pucko var lite tveksam, men han verkade att gilla den. Inte som mammas katter, hon köpte en till sina också. de tyckte inte om den, de var nästan rädda för den. men min Pucko är tuff!!

När jag körde hem nu nyss å var det riktigt fullmåne. Jätte  fint. Ja behövde nästan inte ens ha mitt lyse på så ljust det var.  nästan iallafall..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0