gå in på Thereses blogg..NU!!

Jag har fixat till Thereses blogg i natt.
Försöker mig på att bygga en hemsida till en vän. Men det var mycket svårare än vad jag trott och inte alls likadant som att ändra och greja i en blogg. Så jag tröttnade på att inte kunna något och gjorde något jag kan en stund, för att få lite ny inspiration.
Tycker att den blev rätt bra faktiskt. Det är en del detaljer som ska fixas, men just nu funkar den nog iallafall ett tag. Iallafall tills nästa infall och tillfälle kommer.


Haha.. jag kan inte koncentrera mig. Det går ett program på tv om folk som försöker bli av med oskulden. Just nu har en 43årig kvinna nyss blivit av med den med en "eskort". Men manlig hora alltså.
En annan 29årig man, med jävligt dåligt självförtroende har nyss varit hos läkaren och hoppas att de hittar något i hans blod som förklarar varför han har dåligt självförtroende.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack tack tack!! Underbart fin design!

2010-01-13 @ 00:10:34
URL: http://tessant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0