Jag tänder på fina röster..

Jag överlevde natten.
Killen hade kass humor och pratade hela tiden. Så ja missade hela önskenatten på radion..
Förstod faktiskt inte varför han skulle åka med mig. För han försökte inte memorisera hur jag körde eller ens försöka följa med i listan. Han bara satt där i min varma bil och hade kass humor.
Han har ju redan lärt sig hur han ska gå den så de hela kändes bara onödigt. Jag tycker att ja kunde fått ledigt och dansat runt på jägers istället.

Träffade på de andra buden där nere också. Och de va fan trevliga mot mig. Speciellt Babbel. Hon vinkade åt mig och ville ja skulle komma fram till henne. Sen berättade hon en massa om hennes gamla runda som ska bli min nya. Gav mig tips och svarade på en del frågor som jag hade. Hon var riktigt jävla trevligt. Så trevlig har hon aldrig varit förr. Hon sa även att ja gärna fick ringa henne på nätterna om jag hade problem. Ja kunde t.o.m få deras hemnummer. Men de va kanske inte så smart. För de gånger som hon är hemma på nätterna så jobbar ju jag och ja tror inte hon vill att ja ska ringa och telefonterra henne mitt i natten. Haha.. Men hon erbjöd sig gång på gång att hon kunde hjälpa mig om ja behövde något.
Väldigt skönt.
Skönt att hon var så trevlig och skönt att hon erbjöd sig att hjälpa till. För nu kommer ja kanske ringa henne om jag står och är förvirrad någonstans. Och hon har ju erbjudit sig så nu får hon skylla sig själv.
Hehe.. kanske var hon så trevlig för att hon tyckte att de va skönt att bli av med mig.. =) Men de tror jag inte. Träffar ju aldrig henne så ja kan väl knappast ha stört henne så mycket.
De andra buden sa inte så mycket. Inte ens lycka till eller hej då. De borde ju vetat att de var min sista dag. Eller iallafall att de var snart. Men vad spelar de för roll?? I´m gone now..

Sen sitter min nattchef och killen som ska lära upp mig och fixar med den nya rundans lista. Väldigt skönt de med. För den är tydligen helt i oordning och då är de inte så lätt för mig.
Jag ringde upp killen som ska lära upp mig. Björn heter han. För att kolla att min telefon inte var spärrad till hans nummer. Och de gick.
Och hihi.. vet ni vad? Killen hade så sjukt härlig röst. Jag har något för röster alltså. Ja tror inte ja skulle kunna vara tillsammans med någon som inte hade en skön telefonröst. Även om de låter lite ytligt. Men ja gillar att prata i telefon och gör de väldigt mycket. Och om ja inte gillar killens röst så sitter jag och irriterar mig på de hela tiden. Men den här killen hade en härlig röst.. Jag fick honom t.o.m att skratta fast att vi bara pratade en minut eller nåt.. Hihi.. Han lät ung. Fan att ja inte frågade Babbel hur gammal han var. Men hon blev stormförtjust när ja nämnde att de va han som skulle lära upp mig. =)
Men jag har haft fel förr. Alla med en härlig röst har verkligen inte en härlig personlighet. Han är kanske skitdryg i verkligheten. De märker vi i morgon. Men de känns bättre nu. Jag ser fram emot i morgon nu..=)

Jag har faktiskt dissat en kille för att han lät så jävla töntig och dryg i telefon kom jag på.
Vi hade snackat på nätet rätt länge och smsat en del. Sen bestämde vi att vi skulle ses och jag ringde honom innan jag körde. Men fan va dryg han lät. Och dessutom hade han en väldigt ljus röst och hela min bild som jag hade fått av hur han var genom msn och sms bara försvann. De va så jävla avtändande så de blev inget. Jag störde mig så mycket på hans röst att jag avslutade telefonsamtalet snabbt och vi bestämde att vi skulle ses en annan dag. En annan dag som aldrig skulle komma. Jag bara undvek honom och sen rann det ut i sanden.

Så fina ögon, ett härligt skratt och en skön röst. Det är viktiga saker de.
Och Hetingen har de, och mycket mycket mer..=)

Kommentarer
Postat av: M i c k a

Okej vad kul att du hittade ett par iallafall (: Drag me to hell har jag redan sett, jag gillade den som fan, Sam Raimi är en av favoriterna, recension finns under den kategorin (: Rosered är en av de mysigaste filmer som finns ju :D hehe

2009-09-06 @ 12:51:21
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0