Drömtydning??

Jag drömde härom natten (dagen) att jag tattuerade mig och att de inte alls gjorde ont. Fast att jag var beredd på smärta. Jag kan tyvärr inte komma ihåg vad de va som jag tattuerade in.

Om jag skulle ge mig på att försöka tyda drömmen utan att slå upp symboler i en bok skulle jag nog tro att den betyder att något som jag tror kommer göra väldigt ont, (fysiskt eller psykiskt) kanske inte kommer kännas så mycket när de händer.
Men jag kan också tänka mig att den kan betyda att någon förändring kommer ske, som kommer vara väldigt permanent. Som en tattuering är.
Fan att jag inte kan minnas vad de var som jag tattuerade in. För jag kan tänka mig att de kan ha ganska stor betydelse vad det var.
Eller så drömde jag de bara för att jag är så uttråkad och längtar efter lite spänning och spontanitet. Och en tattuering skulle för mig vara ganska spännande och inte riktigt vara något som förväntades att jag skulle göra.


Jag vaknade iallafall och hade väldigt stor lust att sticka och tattuera mig. Och om jag skulle tattuera mig så skulle de nog bli ord. En mening, ett citat, en sång text. Något sånt. Eller ett hjärta. Ett hjärta som fattades en liten bit i ena hörnet. Som att en del av mitt hjärta var borta.


Kommentarer
Postat av: M i c k a

Okej (: vampyrer är inte några höjdare med mig, så vi börjar med true blood så får vi se om jag orkar kolla på The vampire diaries ;D



allt bra annars idag?

2009-09-16 @ 19:59:06
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: M i c k a

woho, låter som om du har en trevlig helg framför dig. (: i helgen blir det nog att slappa och ta det lugnt. mannen jobbar, så jag har lddat upp med nya böcker från bibblan :D

2009-09-17 @ 18:40:09
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra i helgen då?:)

2009-09-18 @ 08:54:27
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0