Today is a new day. Just like yesterday was and tomorrow will be.

Idag var jag i Malmö med mamma. Vi åkte och lagade däcket på samma ställe som jag var på innan och han flinade stort och kom verkligen ihåg mig. T.o.m vad jag jobbar med och var jag bor. Sen gav mig rabatt och sa till mamma att om jag följde med när hon skulle byta till vinterdäck så fick hon också rabatt.. Hehe.. He wants me.. Han satte dessutom fast min registreringsskylt som var lite lös, bara för att vara snäll.

Sen gick vi i lite affärer. Jag ville bara in på Sök och finn och inget mer, för jag har inte pengar till att handla något alls. Men mamma skulle BARA kolla efter en sak på Lindex och såklart slutade det med att hon inte köpte något men att jag gjorde de. En klänning. Jätte söt. Svart.
Sen käkade vi thaimat och åkte vidare till center syd. För ja ville kolla om de lila ballerina skorna som jag köpte där för länge sen fanns kvar. Och de fanns. Så jag köpte 2 par. I olika storlekar.
De töjer sig så jävla lätt, men om jag har en storlek mindre så kanske den passar perfekt när den töjt sig lite. Sen sa jag stopp och vägrade gå in i fler affärer. Så vi körde hem.

Beställde tvålsaker av Dan sista ja va i Hässleholm, men han verkar inte ha fått de än för han har inte hört av sig. Ska ringa och kolla vad som händer senare, eller i morgon. Jag är så taggad och har så många ideér så de skulle ju vara helt perfekt om jag kunde få de till helgen då jag är leeeeedig.

Helgen ja. Johan och gänget ska ha inflyttningsfest Och jag med min nya klänning ska dit. Sen ska jag förmodligen på jägers (JA, FAKTISKT) med Therese och Malin. Om det inte är så kul hos Johan att jag fastnat där.. I morgon ska spriten inhandlas så ja slipper stressa med det på fredag.

Mmm.. nu ska jag käka popcorn och titta på ett avsnitt av Lie to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0