"And I was trying to act as good as I could. And I tried to look just as cute as I could be. Though I could hardly breathe. Is this the end of you and me?"

Nu har jag legat, stått och suttit och lyssnat in mig på Miss Lis nya album. Och det är bra. Is this the end och Stuck in the sand är mina favoriter. 
Snart kan jag alla texter.

Is this the end:


Igår åkte jag in till Lund en stund. Gick i lite affärer. Det var väldigt skönt att gå runt lite helt ensam faktiskt. Det var sol och det var ett tag sedan som jag var i Lund.
Köpte gula, lila, gröna och off white färgade ljus, ett lila anteckningsblock, en kruka med lock och lite andra grejer. Det var väldigt skönt att komma ut ur lägenheten en stund och inte bara åka fram och tillbaka till jobbet.

I natt är det jobb igen och denna helgen har redan försvunnit. Jag behöver mer. Har inte fått så mycket gjort och jag har inte fått rätt på mina sovtimmar.
Men ändå känner jag mig rätt avslappnad.
Fick något annat väldigt skönt och underbart i lördags som gör hela tillvaron lite lättare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0