hemma

Jag har haft så kul ikväll. Träffat massa roligt folk. Några som jag träffat innan, men många nya också.
Det var askul att träffa therese och rebecka igen. Riktigt häftiga tjejer..

Nu fixar ja lite mat, för ja e sååå ghungrig. Sen får vi se hur länge ja ja håller mig vaken. Känns som om däckning är nära..

Men så kul ja haft. me tyväörr kom jag aldrig iväg till jägers. men ja tror de klarade sig utan mig, jag hade för kul hos johan o gänget. Men de kommer andra jägers.

Nu, medium o mat,.

och hih.. ja kom ihåg Att ta med mig kameran. det ni. det händer inte ofta. men fan va alla fotade. Jag kommer nog ligga överallt på facebook snart.  hatar taggsystemet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0