Gå i ide?

Dagarna flyter ihop. Jag har konstiga sovtider och dagarna försvinner innan ja hunnit reagera.
Just idag är det regn och grått ute så det är lika bra att bara sova bort den.  Kanske ska sova bort hela vintern? Som björnarna och massa andra djur. Gå i ide och vakna upp till våren. Det vore ju helt underbart. Ställa en klocka så att jag inte missar julen, men sen kan jag sova igen.
Lite så känns de just nu.

Var på Ale stenar i söndags med kusin Tina. Vi tog en del bilder och jag lät faktiskt henne t.o.m att fota mig. Kom på att det i stort sätt inte existerar några foton på mig sen jag var liten, blond och söt..=)
Det var mysigt och vi köpte hallonsoda till vår lilla picknick.
Tina har en kamera, en bra kamera. Jag vill ha en sån. Min är liten, helautomatisk och silverfärgad. Jag vill ha en stor, manuell, svart kamera. Som jag kan köpa olika objektiv till. Kanske på rean efter jul? Tina kan lite om kameror. Hon ska hjälpa mig hitta den jag vill ha..=)

Här är iallafall lite bilder som togs med min kamera.. Blev rätt bra ändå. Men hur kan man misslyckas i en solnedgång? Tina tog en hel del bilder och jag tog en del med hennes kamera också. Men vi har inte bytat bilder än. När vi gjort de, kommer ja lägga upp de på facebook. Men tills dess...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0