Cash Stash Nyckelring

Min pappa ska till Thailand i 2 månader nu i vinter. Han åker den sista november.
Och det är snart farsdag. Så nu letar jag efter den ultimata saken som han baa behöver på sin resa, utan att riktigt veta om de än.
Jag älskar att planera överraskningar och tar i stort sätt alla tillfällen för att överraska folk i min närhet. Och det absolut bästa med de hela är när man hittar en så jävla perfekt sak till någon.
Jag har själv inte varit ute och rest särskilt mycket och har inga ideér på vad man bara måste ha. Skrev till Louice och Rebecka som är ute och reser i kina just nu. Om de har något tips på något som man bara måste ha. Får se om de vet något.
Annars har jag hittat en sak som jag känner är väldigt bra. De kommer bada mycket och de värsta med de är ju nästan att de måste lämna sina saker på land. Och då kan ju vem som helst komma och ta de.
Så jag hittade en smart liten sak.



En Cash Stash nyckelring. I de där röret kan man få plats med lite sedlar. Den är vattentät och liten. Nu kanske de inte vill bada med sina nycklar, men ja tänkte att man kan ju ha de i ett gummiband runt foten eller nåt. Som man alltid hade på badhus förr. (kanske fortfarande har?) Eller så försöker de gömma nycklarna på land. I vilket fall så slipper han ju ha med sig hela plånboken och riskera att få den stulen. Och de måste nog ha med sig nycklarna överallt. 
Men med den här kan han ändå ha med sig lite pengar till en glass eller några öl på stranden. Jag tycker att den är jättesmart. Förmodligen inget han har tänkt på. Det är min ide och efter lite runtsökande på nätet är de det bästa jag hittat. Så jag ska nog klicka hem den nu, så den hinner komma innan nästa helg.

Hittade en smart liten sak man kan använda sig av när man ska väga sin väska. Verkar ju bra att ha. Men som jag förstått de ska de flyga ner och sen kommer de åka en hel del båt mellan öarna där nere och då behöver de ju inte väga sin väska så mycket. Så Cash Stash nyckelringen är nog det bästa. Det ultimata.

Mmm.. nu känner jag mig jävligt nöjd med mig själv. Jag är bra på presenter, så är de bara. Det är min talang..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0