Ale stenar med Kusin Tina på söndag..

Detta var dagen så de skulle hända. Städningen innan helgen. Men jag har sovit bor hela dagen. Har sovit väldigt mycket denna veckan tycker jag.
Men dagen är inte slut. Den har egentligen precis börjat för mig. Och även om jag inte kan dra igång dammsugaren mitt i natten så kan jag gå också plocka. Fylla disk och tvättmaskin så det bara är att sätta igång i morgon när det är mer acceptabelt att vara vaken.

I helgen har jag inte så mycket planer. Jag är ledig.
I morgon blir det resten av städningen som jag inte pallar göra ikväll. I stort sätt allt alltså..=)
Tvål ska göras i helgen förmodligen. Om inget annat dyker upp på lördag vill säga.
På söndag ska jag umgås med min lilla söta kusin Tina. Vi ska till Ale stenar och ha picknick. Med massa filtar, varmchoklad och matsäck. Dessutom kanske de kan bli lite fina foton. Ale stenar och hösten, kan man misslyckas?? Om det inte regnar vill säga. Då blir de inte lika mysigt så då stannar vi väl hemma hos mig. Kanske gör tvålar, kanske göra pumpalyktor. För det är ju snart halloween. Eller något annat. Vi är så kreativa hon och jag. Så pyssliga.. =)
Min släkt har inte riktigt den sammanhållning som andra släkter har. Men min och hennes familj är nära och umgås väldigt mycket. Dessutom delar jag och Tina många gemensamma intressen. Hon är som en liten lillasyster faktiskt. Haha.. ja, de är hon nog.. haha.. Min lillebror är ju inte kul så jag har Tina istället.. De är lika gamla dessutom.

Nu ska jag börja plocka lite smått och sen värma på resterna från gårdagens middag. Jag gjorde korv och chilligryta. (med falukorv) Det är mycket godare än vad det låter faktiskt. Har aldrig lagat de förr, men ja kommer garanterat göra de igen.


Until next time.. Tata..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0