Everything just wounderful..

Jag ringde idag och sa att jag var intresserad av lägenheten som jag varit och tittat på. Då sa hon att vi skulle bestämma en dag för att jag skulle komma in och skriva kontrakt.
VA?? Är den min? De andra då??
De hade tackat nej. Jag vet inte om alla var före mig i kön men oavsett så är den nu MIN!!!! MIN MIN MIN MIN MIN!!

Hihi.. och nu har jag ringt min nuvarande hyresvärd och begärt att få ut papper på att jag har betalt min hyra de senaste månaderna och de har jag ju, så de kommer inte vara några problem. Sen ska jag skriva en skriftlig uppsägning och skriva med min lillebrors uppgifter, för han ska ta över min lägenhet. Väldigt smidigt. Och om allting bara flyter så kommer jag kunna flytta in den 1 december och samma dag flyttar Leo in här. Så ingen dubbelhyra, inget strul. Och jag hoppas hoppas att allting bara löser sig nu.

And Iam so fucking happy..

Ska till min pappa på söndag, på farsdag och då ska jag passa på att kolla in hans vind vad han har för saker där. För jag skulle behöva ett köksbord och ett par stolar och det vet jag att han har. Det får funka tills vidare. Sen får ja köpa ett annat när tillfälle kommer. Hihi..

Äntligen äntligen ÄNTLIGEN!


Nu ska jag dra iväg och hälsa på Lina och titta på hennes nya hus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0