På jakt efter lila Converse..

Mamma blev väldigt överraskad, precis som jag trodde att hon skulle bli också. Och tårtan var en riktigt succé. Kladdkaketårta är något av de godaste jag ätit och den kommer nog göras fler gånger.
Så det var en lyckad morsdags i förväg.

Sen igår skulle jag inte till Panduro och köpa lite saker jag velat ha ett tag. Mamma följde med. Köpte teckningspennor i olika styrka och kol som jag ska börja teckna lite med. Och sen var man ju tvungen att köpa sån där spraylack som gör att kolet stannar kvar på teckningen och så att det inte bara kladdar av sig överallt. Hittade lite andra grejer också. Walldekor t.ex som ska upp i köket.
Vi gick förbi Tiger påvägen också och där inne hittade jag massor. Skissblock i 2 olika storlekar, färgpennor, lila solbrillor, kakfat i 2 våningar, svarta stearingljus och lite till.

Sen åkte vi en runda ut på nova och kollade skor också. Mina skor som jag gick i var för små. Jag har trott att jag bara behövde gå in dom, men nu efter att jag har haft dom några gånger så märker jag att de måste vara för små. De var de som jag fick gratis via jobbet. Conversen. Kommer ihåg att jag valde mellan två storlekar. Och de andra var för stora tyckte jag och då tyckte jag inte att de klämde, så jag valde de paret som var lite mindre. Dumt. Nu trycker de på mina lilltår och jag fick jävligt ont igår.
Jag hittade iallafall ett par skor tillslut som jag köpte, trots att alla skor jag testade gjorde ont p.g.a att jag redan hade väldigt ont. Sen hittade mamma ett par skor i en annan skoaffär och jag hittade ett annat par skor där med som mamma köpte till mig. Tackar..=) Jag tror hon tyckte synd om mig för att jag hade så ont. Det finns inget värre än att ha försmå skor.
Så nu ska jag försöka se om jag kan sälja dom på tradera. Har ett annat par skor som jag köpte i London som också är en aning för små som jag också tänkt att sälja. Sen får jag väl köpa ett nytt par convese. Om jag tycker att dom är värda de. Men mina gamla helsvarta converse älskade jag. De va så sköna och jag hade de alltid. Dessutom höll de länge. Men nu är de helt trasiga.

Jag vill ha lila converse. Någon som kan tipsa om var man hittar dom?



 



Kommentarer
Postat av: Anonym

På Nilson har dom lila converse, fast den nya verititonen men lite plattare sula.

2009-05-27 @ 14:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0