Tårtbakning till lillebror

Lillebror fyller år i morgon och jag ska göra en tårta till honom.
Inte samma som jag gjorde när jag fyllde år, men en liknande. Choklad alltså.
Sen ska jag dekorera med jordgubbar (om jag hittar några fina). Ska försöka mig på att göra en bil av sockerpastan också. Det blir nog bra. Passar nog bättre med en bil än rosor och hjärtan. Som jag gjort innan.

Sen ska mamma hjälpa mig lite med deklarationen och jag ska hjälpa henne med att få över alla hennes bilder och låtar till den nya mobilen. Man är ju lite teknisk. Iallafall om man jämför med henne.

Nu ska jag iväg och köpa hasselnötter och nutella till tårtan..


psst..glassen päronsplit är en riktig höjdare nu när de börjar bli varmt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0