Upprensing pågår

Fick ett mejl att jag har ett paket att hämta ut på DHL stället eller va de nu heter.
Det är mina cupcakes skålar som jag köpt från tradera. Hoppas resten jag beställt är i brevlådan där nere också. Det skulle göra mig lite glad.

Denna veckan ska jag gå igenom lägenheten. Speciellt min bokhylla som är full med prylar som jag i stortsätt bara slängt in där för att jag inte vet var de ska vara. Sen ska jag sälja de som går att sälja, ge bort de som någon vill ha och slänga resten. Är så trött på att ha massa saker överallt Så en del ska bort. Så mycket som jag bara kan ta bort utan att ta bort de som gör denna lägenheten min.

Johan håller också på att gå igenom sina prylar. Packar för att han ska flytta. Han tycker att han har mycket saker. HA.. Han har inget om man jämför med mig.
Sen ska vi iallafall ses till helgen och fota allt och lägga ut det på tradera och bli rika..=)

Och sen måste jag sluta köpa nya små söta prylar som jag inte tror jag kan leva utan just då. För jag överlever nog utan små cupcake skålar också. Men de va ju så söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0