Oavslutade serier

Johan var här igårkväll. Vi tittade på sista supernatural avsnittet för denna säsongen. Det är så drygt när en säsong inte blir avslutad ordentligt och så ska man vänta ett halvår innan nästa börjar. Man har ju hunnit glömma vad man väntar på.
Förmodligen kommer one tree hill sluta på samma sätt. Har hört att varken Peyton eller Lucas ska var med i nästa säsong så det kan ju stor sätt bara sluta på ett sätt. Drygt som fan de med. Men jag tycker att den serien har blivit sämre och sämre hela tiden. Så försvinner de två ur serien så struntar jag helt i att titta på den.
Men förmodligen kommer jag ändå att titta, kommer inte riktigt att kunna låta bli. Men det blir med stor irritation.

Alla andra serier som jag följer håller också på att avslutas. Hoppas de avslutas bättre.
Jag förstår att de vill avsluta med lite spänning att man ska längta och vänta på nästa säsong. Men va fan? Man kan ju inte avsluta med värsta kliffhangern.
Det är bara taskigt och irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0