Kulturkalas på mitt torg

Idag är det kulturkalas på mitt torg. De har slagit upp tält och igår kväll byggde de en stor ute scen. Förr har den stått så att man från min lägenhet kan se snett in på scenen. Men nu har de byggt den annorlunda.
Nu har de byggt den så att jag kan se rakt in på scenen. Alltså mycket bättre. Den är lite längre bort men man kommer kunna se allt. Lite kul.
Tyvärr tror jag inte att det är stora scen som jag har full insyn på utan ute scenen.
Och de enda som jag tänkt att jag ska spana in lite extra är Silent Whisper och de spelar på stora scen. Men på "min" scen kommer både D´roots och Star pilots spela.

Therese kommer förmodligen och hälsar på lite, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0