IKEA

Jag var på IKEA med mamma.
Jag fick en ram av henne i födelsedagspresent som jag skulle ha till Kittys tavla, men den var alldeles för stor tyckte jag så vi åkte dit och bytte den. Istället köpte jag en mindre till den tavlan och sen köpte jag ett gäng mindre ramar i olika storlekar. Till foton och annat. De va obehandlade och när vi kom hem så målade vi de svarta lite smidigt.
Köpte även några småkastruller och lite annat smått och gott.
Sen körde vi hem och köpte med oss thaimat från mitt favoritställe i Lund. Man får massa mat och det är billigt. Men framför allt. Väldigt gott.
Sen somnade jag på mammas soffa några timmar. Hade bara sovit 2 timmar.

Ska snart sticka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0