Får jag dig att le?

Mitt lila genomskinliga draperi för den franska balkongen flyger med i vinden. Jag tycker att det är vackert och har legat en bra stund nu och tittat på skådespelet med svag musik i bakgrunden. Jag har tänkt på hur de ser ut från de som går där ute.
Vissa kanske tycker att de ser konstigt ut och förstår inte varför jag inte tar in mitt draperi och stänger dörren.
Men kanske finns de vissa, så som jag som ser de vackra i det. Som kanske tittar på mitt lila flygande draperi och ler. Oavsett vad de ler åt så är ett leende ändå ett leende.


Jag kan inte sova. Jag har lagt mig på fel håll i sängen (det brukar få mig att somna), ändrat ställning, luftat mitt täcke o.s.v. Men jag somnar inte.  och jag börjar tänka att det kanske inte ens är lönt. Kanske lika bra att försöka gå upp, klä på mig och försöka göra något idag.

Jag har tittat på en serie som heter Lie to me som handlar om en grupp av människor som har lärt sig att se på personer om de ljuger genom att se microkänslorna som man omedvetet gör i ansiktet. Ganska intressant och jag ska testa de på någon nästa gång jag vill veta vad folk verkligen tycker och känner. Har lärt mig lite vad jag ska titta efter iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, du får mig att le.. =)

2009-07-11 @ 10:47:34
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

kolla gärna in bilderna på min blogg och lämna en tanke.

önskar dig en trevlig kväll :-)

fin blogg btw!

2009-07-12 @ 20:16:30
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: bellaahkarlsson :)

snygg header ! :)

2009-07-12 @ 22:53:32
URL: http://karlssonb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0