Är det så här det känns att vara lycklig?

Jag lyckades somna ganska tidigt idag tyckte jag. Vid 7 eller något. Men vaknade halv 12 och kan inte somna om.  Så därför skiter jag i det. Jag ska snart samla ihop alla kläder och börja tvätta. Sen ska det handlas lite och sen städas. Mmm..man skulle kunna tycka att jag alltid gör de. Men det är faktiskt väldigt sällan som det verkligen händer. Så jävla jobbigt är de inte. Och de tar inte så lång tid som man tror. Bara man någongång börjar. Det är de jobbigaste. Att börja.

Jag sa sätta igång en städar-spellista på spotify. Så kan man inte misslyckas.
(kom nyss på vad den där låten hette som va så skön för ett par år sedan)

Veronica Maggio, Snook, Petter - Inga problem (Remix)




"Är det så här det känns att va lycklig?
Det är inga problem
Är det så här det känns att va lycklig?
Det är inga problem, det är inga problem"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0