time to go..

Idag var begravingen.
Den var enkel, katolsk och fin.
Jag grät, men samlade mig ganska snabbt. Det är inte likt mig.
Inte för att det ä något fel eller att de skulle vara opassande men jag gillar det inte. Inte offentligt.


Sov 2 timmar innan tidningarna och 2 timmar efter och sen var de dax att gå upp och sticka iväg till Lund (där begravningen hölls).  Jag körde i god tid för jag visste inte riktigt vart de låg och de va nog tur för jag körde runt och va vilse och tillsist frågade jag en man som beskrev vägen för mig och då hittade jag utan problem. Skulle lyssnat på Rebeckas vägbeskrivning direkt och inte försöka hitta genom eniros.
Men jag kom dit i god tid och allt var lugnt.
Och efter lite problem med blomman, det var inte riktigt en sån jag hade tänkt. Men de hade ingen annan i Hörby. (Den vita liljan) Så köpte jag en till i Lund. Jag vet inte varför jag hängde upp mig på det. Men de är kanske så att jag måste ha något att hänga upp mig på vid begravningar. Förra gången var det kläderna och denna gången blomman. Köpte iallafall en ny i Lund som var bättre.

Är väldigt trött nu..

♥ K..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0