"I just called to say I love you. I just called to say how much I care. I just called to say I love you. And I mean it from the bottom of my heart.."

En av de skönaste känslorna som existerar är när man lägger sig ner i sängen och bara somnar direkt. Man känner sömnen komma innan man ens stängt ögonen.
Så kändes de för mig innan när jag kom hem och kunde lägga mig ner i min renbäddade säng och bara somna.


I just called.. my girlfriend Eveline yesterday.
Jag tycker att det är helt fasinerande att livet går vidare på jobbet i Lund fast att jag inte är där och ser till det. =)2  veckor sen jag var där sist och det börjar ju kännas att man är "fri" på något sätt. Jag har börjat att fatta det nu.
Men visst undrar man hur de har de.
Om de sitter där och diskuterar storhelgs OB. Vilka dagar är det nu och ska man sätta det på övertid eller mertid?
Men jag klarar mig alldeles underbart här med. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0