=)

Efter begravningen åkte jag och handlade lite. Köpte en pyjamas, fast att jag sällan sover med kläder på. Men den va mjuk och skön. Och ett par mjukisbyxor som man kan lulla omkring med hemma funkar alltid.
Köpte post-it lappar i pastellfärger och en buddha inspirerad kalender också. Mycket för bildernas skull, för ja köpte en ganska dyr almenackskalender bara för någon dag sen.  Har ju saker jag måste hålla reda på snart, med skolan.

Sen åkte jag till Johan där han lagade mat till oss. Första gången de är han som lagar maten. Väldigt gulligt och väldigt gott. Sen spenderade vi många timmar med att sortera hans spellista på datan och lyssna på så sjukt mycket bra musik. Mycket 90tal och annan nostalgi musik.
Jocke-musiken är oförglömlig..=)
Sen självklart massa snack..

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ska oxå på begraving! Not fun! :(

2009-01-20 @ 12:28:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0