Intensivt

Undra om han har börjat att förstå hur hans ord påverkar mig.
Om han märker hur mina andetag ändras mitt i en mening.
Om han har någon aning om vad han gör mot mig.
Om han gör det medvetet?
Jag känner mig en aning frustrerad
 samtidigt som jag har ett väldigt lugn inom mig.

Jag vet att han vill styra mig lite.
Jag ska inte veta vad som händer förrän det händer.
Han kontrollerar.
Och jag låter honom göra det, för jag gillar det.
Det är så jävla otroligt upphetsande.

Allt jag kan göra är att vänta.
KOM!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Förlåt för sent svar - har haft tokmycket att göra!



Njae, jag har inte kontakt med jättemånga från Sätofta faktiskt. Jennie (Forkner) och Caroline (Carlsson) typ. Klart att jag kanske pratar med någon annan lite då och då, men de två är de enda jag har genuin kontakt med. Tyckte inte den tiden var så rolig - gymnasiet var mycket bättre! :)



Kramar!

2009-01-11 @ 15:26:54
URL: http://pernillah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0