Mina maskiner och jag

Nu var pappa nyss här och kopplade in mina maskiner, efter lite strul. Men nu är de inkopplade och jag kör både tvättmaskinen och torktumlaren nu. Hade massa blöt tvätt som nu håller på att tumlas omkring. Tänk ändå att maskiner kan göra en så glad. Nu slipper jag den äckliga, smutsiga lilla tvättstugan där nere och nu kan jag tvätta när jag vill i mitt eget badrum. Dessutom blev de inte så mycket mindre som jag trodde att det kanske skulle bli. Det var en ganska liten tvättmaskin. Perfekt för mig.

Annars har detta varit den tråkigaste dagen på väldigt länge och jag har inte gjort någonting. Hade inte lust till någonting och p.g.a att jag varit vaken sen i morse kl 8 så är jag väldigt trött. Men nu känner jag att jag gärna skulle sätta på en film och fixa lite käk. Men samtidigt vill jag gärna sova. Men inte för mycket för jag ska på begravningen i morgon och den ska vara kl 12 så jag måste upp tidigt. Måste kolla upp vart jag ska också. Jag vet vart jag ska men inte var de ligger.
Ska förbi en blomsteraffär också. Vill ha en vit lilja med mig.
Men denna gången är kläderna inget problem. Svart och svart är ju de enda jag äger. Ska dock ha mina nya lila benvärmare. Både för att det är snyggt och för att lila var hennes färg. =)
Lilla söta K.

Det regnar ute. Hoppas de slutar innan jag ska börja jobba. Men förmodligen inte. Fan vad drygt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0