Äntligen

Jag gjorde de igår.
De jag så länge skjutit upp och hoppats på skulle lösa sig själv.
Min städning..=)
Städade hela gårdagen och nu är här fint och fräscht Visst finns de fortf en del saker att göra, som de alltid finns. Men det är inte stökigt längre. Jävligt skönt.

Jag har varit vaken sen 8 tiden. Lite drygt.
Pappa kommer senare idag med tvättmaskinen och torktumlaren och kopplar in de. =)

Men nu ska jag faktiskt köra och handla frukost.
Det är faktiskt lite mysigt med frukost så här tidigt på dagen. Känns nästan exotiskt. =) För mig, då jag aldrig annars är vaken vid denna tiden eller någonsin äter de ni alla andra kallar frukost.

Kommentarer
Postat av: Makrill

Sv. Tradera är en stor favorit :D

Det är härligt när man kan fynda så som du gjort :)



Hoppas du har haft en bra helg och får en fortsatt fin kväll :)

2009-01-18 @ 16:53:59
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0