Ännu mer problem med 3

Datan jag skickade iväg lite före jul till 3 har tydligen inte dykt upp hos dom och tills datan dyker upp eller jag hittar de där jävla kollinumret eller vad de nu heter så kommer jag vara tvungen att betala för den och modemet.
Hur jävla fucked up är de?
Så¨på måndag ska jag ringa posten och hoppas på att de kan spåra paketet fast jag inte har numret. Jag vet vart de skulle, vilken dag och vilken tid jag skickade iväg det. Kommer ihåg tiden för att jag sprang in 5 min innan de stängde fredagen före julafton.
Hoppas de går att hitta. Har ingen lust att betala på de där i 2 år utan att ha de eller använda det. Är riktigt irriterad nu.
Hade jag vetat att det var så viktigt att behålla de där kvittot jag fick när jag postade de så hade jag skyddat det med mitt liv.

Varför känns de som om varje gång man kommer ett steg framåt så går man direkt två steg bakåt?

Har iallafall använt mig av mina aggressioner för att städa köket. Och nu är de dax för nästa rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0