sweet 22

Var hos Johan nu på kvällen. Tänkte att jag kunde sno lite av hans musik lite smidigt när han pluggade men de gick ju inte. Så han fick inte så mycket pluggat.
Men vi satt och snackade istället.

Planerade vår födelsedag.(Han fyller år på min födelsedag)  Man måste ju stämma av lite så att man inte planerar in saker samma dagar.  De går ju inte med massa gemensamma kompisar och så.
Och självklart hade han bjudit dit sin familj den dagen jag ville ha fest.
Så då ändrade jag mina planer:
♥ Kak och tårtkalas på torsdagen för alla som vill komma.
♥ Till Johan och käka mat med han och hans familj på fredagen.
♥ Och sen party på fredagen 2 veckor senare. (är bara ledig varannan helg)

Låter väl helt bra..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0