Jag ska börja att le mot främlingar

Idag har jag spenderat lite tid med att dansa till låtar som Painted by numbers av The sounds och No party av Marit Bergman.
Det har varit en bra dag idag. Även om den var kort, för jag vaknade väldigt sent.
Men vad gör det när man har hela livet framför sig?

Ingenting spelar egentligen någon roll.
Jag måste lära mig att ta lite risker, få känna att man verkligen lever. Och kanske gå på en och annan nit lite då och då. Det är nog bara bra så att man lär sig något.

Sluta dansa ensam i min lägenhet och gå ut och dansa. Kanske t.o.m dansa med andra.
Börja titta på folk runtomkring mig och kanske le mot främlingar.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0