Snart är det BOKREA

Den 24 februari, alltså i morgon så börjar bokrean. =)
Jag har faktiskt en del böcker som jag spanat in som jag vill försöka hitta.
Tyvärr är en del av de väldigt populära och kommer kanske ta slut snabbast (om böckerna någonsin tar slut) så jag har planerat att åka in till lund i morgon och armbåga mig fram bland alla andra bokgalna idioter. Har en del annat att shoppa där inne också så de passar bra.
Jag kan faktiskt ibland föredra att handla böcker secondhand. För då har böckerna en historia, lite personighet. Men är de rea så är de rea och ibland kan de vara kul att vara den första som viker hörnen och spiller lite på några sidor. Tyvärr så gör jag mig väldigt sällan av med bra böcker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0