"I'm not saying it was your fault. Although you could have done more..."

Ny ringsignal på mobilen tydligen. Blev lite skum när det ringde innan. Ändrade väl de i morse när jag inte kunde sova. Jag gör så konstiga saker då ibland som jag inte alltid minns. Men det är väl trevligt med omväxling. Nu är det iallafall introt på Naive av The Kooks som gäller ett tag.

Ska in i duschen nu och sen ner till systemet och sen vidare till affären.
Sen ska jag hem och städa inför i morgon.

Är väl typ i mitten på andra boken. Den var bra i början men sen lämnade han henne och hon blev deprimerad och då blev ju så klart jag det med. Har alldeles för lätt att glida in i böcker. Så det kändes ju inte så kul att gå runt med hennes känslor när de inte är några roliga känslor. Därför försökte jag komma vidare i boken. Men han har inte dykt upp igen. Lite besviken. Man följer henne, men jag är säker på att den skulle vara mycket mer spännande om man följde honom. Hon är bara deprimerad och går runt och söker adrenalinkickar och hela tiden undrar man om han inte ska dyka upp snart igen så det händer något. Det är ju trots allt HAN som är vampyren och som gör boken. Vem bryr sig om en liten deprimerad flicka???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0