Boooring

Ska väl sticka till jobbet om en halvtimme eller nåt. Sabina ska höra av sig när hon kör hemifrån så vi kan sammanstråla nere på macken.
Ja, de blev jobb för mig i natt trots att de är min lediga helg. Jag har svårt att säga nej när folk ber mig om hjälp. Dessutom när ja behöver pengarna. Men i morgon natt ska jag iallafall vara ledig.

Tittade på en film innan ikväll. London hette den. Ganska underhållande. De stod i ett badrum i stortsätt hela filmen. Sniffade kola, söp och hade brutalt djupa samtal. Om gud finns eller inte t.ex.
Men det roligaste va nog när de nästan tävlade om vem som hade mest smärta. Den ena killen blev dumpad och hans tjejs nya kille hade en 26.5cm stor kuk. HAHA..
Då berättade den andra killen som tyckte att hans smärta var värst nästan bara för att han var ca 20 år äldre och hade varit med om mer. Men även för att han inte kunde få upp den. Han hade haft en väldigt vacker fru som älskade att knulla 4-5 ggr /natt och han lyckades inte få upp den. ´
Snacka om frustration.

Jag garvade lite då och då. Det var sånt klimax och man trodde aldrig att de skulle gå ut ur de jävla badrummet. Men de gjorde de ju tillsist. Sista 10min av filmen.

Ganska värdelös film egentligen och verkligen inte någon som man pallar se igen.. Någonsin.


Åkte och handlade på ICA innan idag. Innan jag hade duschat och hoppades att jag inte skulle stöta ihop med någon som jag kände. SJÄLVKLART så gjorde jag ju de, just idag. Eller jag  såg dom och de såg nog mig med, men jag undvek dom hela affären. Gick omvägar och vägrade få ögonkontakt. Men de va ju överallt för helvete.
Kom iallafall tillslut ut ur affären och hade glömt hälften. Men jag är ändå sån som vägrar göra en lista före. Hur svårt är de att komma ihåg vad man behöver? Idag var de tydligen väldigt svårt. Men jag överlever.

Just nu sitter jag i soffan med datan i knät och de är ju fan omöjligt att hitta en bekväm ställning. Dessutom fryser jag om mina fötter, som vanligt. Har inga strumpor på mig. Och mitt hår är fucked. Jag väntade för länge innan jag borstade det efter duschen. Då är de kört. Men vem bryr sig? Ska ju ändå bara jobba.
Funderar på att åka ner till jobbet i mina mjuka pjamasbyxor. Om de inte var så att de slutade på vaden så hade jag gjort de. De har börjar bli lite kallade ute och jag pallar inte frysa. Så de får bli mina gamla gröna mjukisar istället. De är också sköna.

Fan va trist jag har nu.
Kan man bli mer uttråkad?
Ahh.. ja kan ju måla mina naglar under tiden ja väntar på Sabinas samtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0