Semester

Nu sitter jag med min nya bärbara i sängen och surfar runt. Håller på att fixa ner den nya versionen av msn och har nyss laddat ner spotify. Håller på att göra den Moa-aktig. Alltså personlig. Sen i morgon eller i natt ska jag försöka se om ja hittar några skivor med bilder som ja spart någongång i tiden. Så jag iallafall har lite bilder på datorn. Vi får se vad jag hittar. Johan ska kolla på den gamla datorn i morgon. Den står just nu mitt i rummet och skriker åt mig att ja borde dammsuga den invändigt lite. Och kanske gör ja de.. sen.. Som vanligt.

Men det är så sjukt skönt att ha en bärbar. Just nu har jag sladden i. För batteriet var inte särskilt laddat.
Hihi.. ja, jag sitter nog och myser lite. och jag kommer nog sitta här hela natten.. SEMESTERN HAR NYSS BÖRJAT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0