Jag fixade skrivaren..=)

Jag höll på med min skriva igår kväll. Eller i natt kanske man ska säga. Men den ville inte som jag ville. Jag lyckades få upp den och installerad i datorn och allt sånt. Men den ville inte riktigt ta emot pappret.
Höll på as länge och försökte trixa och pilla och kolla men den ville inte.
Det var en sak mitt i som såg ut att vara i vägen men den gick inte att rubba och jag vågade inte ta i med våld.
Sen gav jag upp och struntade i den för tillfället. Ibland behöver man bara ta några steg bakåt och se de med andra ögon. Typ dagen efteråt. Som jag  också gjorde.
Med pappa i örat så kollade jag och höll på med samma saker igen. MEN sen lyckades jag trycka in något på den där saken som var i vägen och då rör den sig i sidledes och efter de fick jag ner pappret utan problem och ALLTING funkar som de ska. Jag är grym!

Tryckte ut lite bilder och de blev faktiskt rätt bra..=)
Sen tryckte jag ut lite lappar och scannade in en sida ur en bok och allting funkade utmärkt och verkade väldigt enkelt.

Så nu är jag jävligt nöjd med mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0