rastlös

Vräkte ur mig massa irritation om jobbet i ett mejl. Ganska skönt faktiskt.
Det började åska och regna i natt. Även de va lite skönt för det var sån tryckande luft när jag skulle ut och jobba. Mindre skönt var ju att bli helt blöt och kall.
Men jag ska snart duscha varmt och krypa ner i sängen.

Johan var här igår och jag bjöd på mat.
Vi kanske ska gå på bio nu i dagarna. Watchmen. Någon som sett den?

Jag känner mig bara så totalt rastlös och nu när jag fick reda på att jag inte alls skulle jobba i helgen som jag nu trott i nästan en vecka så känner jag mig ännu mer rastlös. Inte så att jag inte har saker jag borde göra. Men jag vill göra något annat. Vill göra något kul. Kanske festa. Men Johan tänkte inte festa. Och jag har ju trott att jag skulle jobba så jag har inte riktigt hört mig runt om de händer något i helgen.
Vet inte riktigt om jag ens är sugen på det.
Ska fira lite påsk med mamma iallafall. Kanske skulle man kunna dra in till Lund, de va ett tag sen man träffade dom. Och Johan skulle ju vara nykter så då kan han köra mig. Så många gånger jag har kört honom så nu är det hans tur att vara tjänstvillig.

Eller så stannar jag hemma. Äter påskgodis, dricker vin och har porriga telefonsamtal hela natten..=)
Kan vara mysigt det med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0