Bak-Dag

Idag ska jag baka.
Ska göra en standard vetedeg och göra hälften brytbröd och andra halvan kanelbullar.
Sen får vi se om de bakas något mer. Köpte en muffinsplåt igår för STORA muffins så jag kanske måste prova den också.

Försökte diska ugnen igår. Något jag aldrig gjort nästan och nu behövdes det verkligen. Ska göra de sista på den idag. Och sen ska jag alltid ha en plåt som ligger längst ner. Lite slarvig av mig.

Vaknade med huvudvärk, men har nyss tagit en tablett så jag hoppas det försvinner snart.
Mamma kommer hit med Pucko senare. Hon skulle lära sig ecodrive av tidningsbärarna och det är dax för Pucko att komma hem. Jag har saknat honom, men det har samtidigt varit väldigt skönt.
Hoppas att han fortf kommer trivas i lägenhet efter att ha bott hos mamma på landet ett tag, där han t.o.m har gått ut lite.
Tror jag märker det ganska snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0