jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb

Jag var tvungen att jobba över till kl 24.00 idag. vanligtvis slutar jag 21.30. Men en av mina kollegor var tvungen att akut åka hem så då fick jag hoppa över till en annan runda och den gick till 24. Sen fick de andra försöka dela på min runda. Kaos.
Jag är jävligt grym på mitt jobb men de är på min runda. Där jag känner mina vårdtagare och där jag vet vad jag sak göra. Vilka mediciner de ska ha. Allt. Här kom jag som en främling och kände mig som en nybörjare igen. Kände mig kass.
Men jag gjorde ett bra jobb och de andra var mer än nöjda med mig, men jag kände mig ganska tafatt. Iallafall där i början.

Så alltså kom jag hem för ca 30 min sen och nu har jag duschat och om 20 min tänkte jag vara på mitt andra jobb. Ingen vila i mellan och jag fick verkligen inte så mycket sömn natten tills idag. ca 3 ½ timme.
Fastnade typ...=)

Köpte med mig lite godis som förhoppningsvis kan hålla mig vaken. Annars hoppas jag på ett samtal som kan.
Trött som fan är jag iallafall.

Fick iallafall 2½ timmes övertid. Kvalificerad övertid. Det är pengar det..

Kommentarer
Postat av: Katarina

Du får vara rädd om dig så du inte jobbar för mycket. kram

2008-09-22 @ 18:41:29
URL: http://ina73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0