Om jag kunde drömma

Nu har jag faktiskt beställ 2 böcker, till mig själv. Känner mig lite egoistisk nu i juletider. Speciellt när vi inom familjen har en regel att vi inte får köpa saker till oss själv när de närmar sig jul. Men jag kan inte vänta.

Har hört en massa om den nya filmen Twilight. Den handlar om vampyrer och kärleken mellan en vampyr och en människa. Och jag vet att filmen säkert snart finns tillgänglig och jag vill läsa boken först. För tydligen har böckerna samma effekt på andra som Anne Rice böckerna har på mig. Och om de är i närheten av de så kommer de ju vara underbara. Och därför vill jag läsa boken först, innan jag ser filmen. För jag vill göra de på rätt sätt. Det är så lätt att se en film. 1½ timmes tittande. Men man får aldrig in samma känsla som i en bok och jag tror att det är en bok jag vill ha in den riktiga känslan med. Sen finns de fler böcker. 4 böcker totalt i hennes (Stephenie Meyer) vampyrserie. Men den sista har inte kommit på svenska än tror jag. Iallafall så har jag nu beställt den. Och sen hittade jag en cupcake bok också.

Kommer vara ledig hela nästa vecka ifrån Lund och då kommer det vara perfekt att ha en ny intressant bok att börja läsa. Hoppas att den kommer i början på veckan någongång. Om inte så är de inte hela världen. Jag har så mycket att göra här hemma ändå. Ska julpynta lite och sånt, men framför allt så ska jag storstäda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0