Jag tror jag flippar ut..

För många år sedan, jag var runt 10-12 år så hade vi en film hos pappa som jag fastnade för.
Speciellt början. Och låten i början.
Jag såg den hur många gånger som helst och jag brukade spola tillbaka och se början om och om igen.
Sen försvann väl filmen och jag har verkligen letat.
Sången i början har jag också försökt leta efter i många omgångar men aldrig kunnat lista ut vad de va för låt eller vem som gjort den.
Tills nu.

Hade webbradion på, kanal Gimmi Indie och plötsligt hör jag introt komma. Jag rusar till datan från köket.
De börjar sjunga och det är den!!!
Skrev snabbt ner artist och låtnamn och sökte på Youtube. Inte bara de, när jag tittade runt hittade jag även början på filmen. De som jag spelade om och om igen bara för att jag gillade de så mycket.
Det är ju helt underbart.
Efter så många år så är den bara där. Och om jag det senaste året skulle letat efter den igen skulle jag förmodligen hittat den. De enda jag kom ihåg från låten var raden "And then he kissed me.." Hade jag googlat de hade jag hittat de direkt. För även om jag letat efter den länge och alltid haft den i bakhuvudet så har jag inte nyligen försökt hitta den.
Men nu är den hittad. Och här är klippet..=)

(Och nu kan jag se på det hur många gånger som helst, utan att spola!!)

 



Ska fixa filmen också, men den kommer ju knappast vara så bra som jag tyckte då och som jag får för mig nu att den är. Så det kommer ju förmodligen bli en besvikelse. Men jag har hittat låten.
I feel almost complete now..=)

The Crystals - Then He Kissed Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0