En perfekt dag

Jag körde och handlade innan, sen när jag nästan var hemma igen så ville jag fortsätta köra. Jag älskar att köra bil så jag körde runt lite här på småvägarna runt min by. Jag känner inte till byn eller omgivningen omkring så de va ganska spännande och se vart man hamnade. Och hur det såg ut där. Detta var på kvällen, runt 5 och solen var påväg ner så det blev ett sånt där härligt ljus.  Jag körde förbi massa trevliga småhus överallt och det va små dammar och forsar lite här och var. Det var väldigt synd att jag inte hade kameran med mig. men nu vet jag lite mer vad som finns här så ja kan köra dit en annan dag också.

Den här dagen har varit väldigt bra. Jag känner mig väligt lycklig och glad. Jag hade lite planer på om jag skulle köra till minneslunden i Höör, men jag kände inte att jag orkade idag. Dessutom har ja så mycket som ja borde göra hemma i lägenheten så de får bli en annan dag, snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0