Den hemliga beundraren är inte hemlig längre, eller önskad

För lite mer än en månad sen fick jag sms av någon som jag inte hade numret till eller som ville säga vem han var.
Han skrev att han var en hemlig beundrare.
Då slutade jag att svara, trodde att Jocke åter igen hade gett mitt nummer till någon av sina kompisar och jag pallar inte med sånt. Men jag frågade aldrig Jocke om det och ett par dagar efteråt testade jag att ringa upp numret från skyddat. Ingen svarade, såklart.

Sen har jag inte tänkt mer på det.
Men i morse, när jag inte kunde sova testade jag att ringa upp numret igen och denna gången var det någon som svarade.
En yrvaken person.
Ett välbekant namn och en röst jag kommer ihåg.

Så nu vet jag vem han är.


www.Konstiga.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0